Páginas

jueves, 13 de octubre de 2011

Nola diseinatzen ditugu irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berritzaileak IKT-EN laguntzarekin?

Plastika: Arbel digitala (kontzeptu berriak transmititzeko) eta programa jakin batzuk (paint) marrazkiak egiteko eta (photoshop) marrazkiak moldatzeko.
           
Hizkuntza: Testu bat eskuz idatzi beharrean ordenagailuaren bidez egiten denean. Ahozkotasuna lantzeko bideo konferentzia (skype)

Matematika: Excel-aren erabilera. Datuekin grafikoak eratzea. Bideo-jokoak, zuzenketak egiteko, estrategiak aurrera eramateko.

Inguru:Google Maps (bisualizatzeko, ikusteko), mapa kontzeptualak, landutako kontzeptuak antolatu eta erlazionatzeko

Musika: Autoebaluazio bat aurrera eramateko grabaketak burutzea.

Soinketa: Orientazioa lantzeko teknologiaren erabilera.(txangoak egiteko)

Hezteko Objektu Digitala

Hezteko objektu digitala (ODE) hezteko eduki digitala da, non bere helburua erabiltzaileenganako irakaskuntza prozesuan oinarritzen den. Hezteko obejktu digitalak lau mailatakoak izan daitezke:
1.MAILA: Oinarrizko objektua: argazkiak, bideoak, animazioa, musika, soinu efektuak, testu narratiboa,... azken batean baliabideak direla esan dezakegu.

2.MAILA: Ikaskuntza objektua: objektu bat lehengo mailako beste objektu batzuekin elkartzen da. Objektu hauek ikaskuntza aktibitateak dituzte eta bakoitzaren ebaluazioa.

3.MAILA : Sekuentzia didaktikoa: bigarren mailako objektuen bitartez sortzen da, batzuetan lehenengo mailakoak sar daitezkeelarik.

4.MAILA: Formakuntza programak:mailarik altuena da eta kurtso multzo batentzako da, baliabide hezigarri batekin lotuta eta 3. mailako objektuekin osatuta dago, baina 1. eta 2. mailakoak sar daitezke ere bai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario