Gaur egungo eskolak, orain dela 50 urtekoarekin ez
du zerikusirik ez metodologian, ez irakaslegoan, ezta baliabideetan ere. Azken
hau aipatzean, IKT-ak aipatzea beharrezkoa da. Informazio eta Komunikaziorako
Teknologiak, gaur egungo panorama ikusirik, beharrezkoak baitira eskoletan.
Umeek ez dira maisuaren beldur, eta klasean aspertzen hasten
badira eta zerbait gogoko ez badute, ez dute dudarik egiten hau jakinarazten.
Horregatik, beraiek ikasten duten bitartean,
entretenituak mantentzea ezinbestekoa da. Hemen sartzen dira IKT-ak. Umeek
elementu digitalak gustuko baitituzte, eta hauekin lanean ari badira ere,
gustura daude ikasten duten bitartean, ariketak egiten, bideoak ikusten, blog
batean idazten, etab.
Garrantzitsua da zer nolako erabilera ematen zaion
baliabide digital honi. Egia baita, hauen funtzionamendu kontrolatzea ez dela
nahikoa. Beharrezkoa da umeek jarrera
arduratsu batez erabiltzea baliabide hauek, eta hau irakaslearen esku dago gure
ustetan. Berak “kontrolatu” eta bideratu beharko baitu erabilera hau, berak pentsatutako
arloak ikastea helburu izanez.
Honez gain, irakaslearen ustez umeek ikasi beharreko
ikasteko, irakasleak sekuentzia didaktiko ezberdinak eraikitzea beste hainbat
gauzen artean oso aberasgarria ikusten dugu ikaskuntza-irakaskuntza ordurako.
No hay comentarios:
Publicar un comentario