Páginas

miércoles, 4 de enero de 2012

Nola diseinatzen ditut irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berritzaileak IKTen laguntzarekin? (Ondorioak)


Gaur egungo eskolak, orain dela 50 urtekoarekin ez du zerikusirik ez metodologian, ez irakaslegoan, ezta baliabideetan ere. Azken hau aipatzean, IKT-ak aipatzea beharrezkoa da. Informazio eta Komunikaziorako Teknologiak, gaur egungo panorama ikusirik, beharrezkoak baitira eskoletan. Umeek ez dira maisuaren beldur, eta klasean aspertzen hasten badira eta zerbait gogoko ez badute, ez dute dudarik egiten hau jakinarazten.

Horregatik, beraiek ikasten duten bitartean, entretenituak mantentzea ezinbestekoa da. Hemen sartzen dira IKT-ak. Umeek elementu digitalak gustuko baitituzte, eta hauekin lanean ari badira ere, gustura daude ikasten duten bitartean, ariketak egiten, bideoak ikusten, blog batean idazten, etab.

Garrantzitsua da zer nolako erabilera ematen zaion baliabide digital honi. Egia baita, hauen funtzionamendu kontrolatzea ez dela nahikoa. Beharrezkoa da  umeek jarrera arduratsu batez erabiltzea baliabide hauek, eta hau irakaslearen esku dago gure ustetan. Berak “kontrolatu” eta bideratu beharko baitu erabilera hau, berak pentsatutako arloak ikastea helburu izanez.

Honez gain, irakaslearen ustez umeek ikasi beharreko ikasteko, irakasleak sekuentzia didaktiko ezberdinak eraikitzea beste hainbat gauzen artean oso aberasgarria ikusten dugu ikaskuntza-irakaskuntza ordurako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario